Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.01.2008 16:46 - бягство ..
Автор: mucunkata Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3082 Коментари: 2 Гласове:
0



 

  Искам  понякога да избягам , от всички  , от всичко , от себе си да избягам. Някаде далече където няма смях , няма и тъга а емоциите са забранени със закон . Някъде там във вакума , в пълната безтегловност .... все едно къде , просто някаде . Искам понякога ... когато жаждата за нещо става неутолима , а  даже не знаеш какво може да я утоли .Когато гладът те изяжда отвътре ,а не знаеш с какво можеш да го заситиш.   Когато копнежа по нещо неуловимо къса сърцето ти а даже не знаеш за какво копнееш .Когато несъзнателно протягаш ръка .. към кого и защо  без да знаеш . Когато сънуваш наяве и живееш насън .Когато вкуса ти към всичко е странен , когато сладкото горчи а горчивото ти се улажда . Тогава искам да избягам , макар да знам че бягството не води до никъде , но и аз не знам къде искам да стигна .Не знам как се бяга от себе си , никъде не пише , никой не ми казва , май няма рецепта . И такова празно място няма . Оставам тук , но копнея за бягство понякога и се питам.... как да избягам от себе си .




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cornflower - поздрав!
29.01.2008 16:51
няма да можеш!
цитирай
2. dagma - ...
29.01.2008 17:48
Хубав и тайнствен е копнежът ти по това мечтано и спокойно място на съзерцанието. Там човек май не отива, а се завръща към истинската си същност. И аз понякога усещам подобен неясен стремеж към простота и спокойствие. Но не за да избягам от себе си, а за да си изясня кристално ясно коя съм и къде съм. И да - там да го няма безпокойството, напрежението за утрешни събития, желанието за задоволство. Чувала съм, че тази неясна жажда била неосъзнат копнеж по изгубения Рай. Мисля си, че не е необходимо специално място в пространството където да отидем, избягаме (да се завърнем). Мястото за съзерцаване и преоткриване може да е само човешкия дух.
Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mucunkata
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1585496
Постинги: 16
Коментари: 323
Гласове: 123
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031