Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.01.2007 20:15 - приятелството ...
Автор: mucunkata Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3311 Коментари: 2 Гласове:
-1

Последна промяна: 04.02.2007 22:35



Объркана сам в последно време . Приятелството , близоста , общуването ..какво са ... само думи или нещо друго .... Та какво ме кара да се питам  : Мой познат , който явно обича риболова .. и за жалост рибата май съм аз ..  :) ми казва че ми е приятел , че държи на мен , че ме чувства близка .. рядко обаче се сеща да попита как съм ,какво правя, усмихвам ли се или тъгувам , има ли някой до мен ... който да ме радва или ядосва ... или просто да прояви някакъв интерес ... според него за винаги съм добре , щастлива и усмихната .Чак ми става неудобно че искам да общувам с него , да направя деня му по весел , ако мога да помогна с нещо или просто да знам че е добре , някъде там , където и да е , с когото и да е, без значение , стига да е щастлив . Взех да го приемам за нормално , какво пък явно така трябва да е .. може и аз да имам друга представа за приятелството .. докато ..друг , който няма претенциите да ми е приятел , никога нищо не иска ... се обажда  често за да пита как съм , за да чуе гласа ми и да се посмее на глупостите  ми . Когато имам нужда знам че той е някъде наблизо , на един телефонен разговор разстояние . Има си живот , в който аз не искам да вляза , и  той не иска да е в моя , просто го има .. когато трябва ...и когато не трябва .. Скоро се обади , казах че имам болки .. и него го заболя , от клиометри .. веднага ми записа час при лекар .. дойде с мен .. стоя с мен за кураж , накара ме да се усмихна въпреки че ме болеше и ме беше страх ... олекна ми ... толкова бях благодарна .. а той се смути .. и се учуди че изобщо му благодаря .. та нали ме болеше .. а и него заради мен .. .Последвалите дни пак ми звънка .. за да разбере дали всичко е наред .. и когато аз го питам как е .. чак се учудва .. а мен също ме боли когато той е болен .. или тъжен .. и искам да намеря лек за неговата болка и да видя неговата усмивка . Та какво е приятелството ... само фрази и дефиниции или това да споделяш радоста и болките на другия , сякаш са твои ? Обърках се ... или просто рядко срещам истински хора ...




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. isis - Хората възприемат света по различен начин.
30.01.2007 21:18
През много неща трябваше да мина, за да го разбера. Понякога ни обичат не по начина, по който ние желаем или по който ние обичаме, а просто по начина , по който те са способни. Просто трябва да се научиш да различаваш случаите, когато те обичат по различен начин, от случаите, когато просто не те ебават. А не винаги е лесно.
цитирай
2. анонимен - :)))))
09.02.2007 00:16
:)))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mucunkata
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1585513
Постинги: 16
Коментари: 323
Гласове: 123
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031