Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.12.2006 17:43 - коледа трябва да е в сърцето
Автор: mucunkata Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3689 Коментари: 4 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Днес украсих офиса .С украса която две години избирах с много любов и желание да стане по красиво . Тази година ще купя още нещо , като традиция . Мислех че всички ще се  зарадват ... даже не им направи впечатление .. или поне не го показаха .. Аз ли не разбирам .. или някъде греша . Толкова усмихната бях докато подреждах малката елхичка , с внимателно подбрани по цвят камбанки и топки . И си спомнях предните коледи ... всички хубави моменти , като предвидливо бях изхвърлила лошите :) Какво пък толкова .. някаква украса , някакви си картички .. пренебрежително ми каза колега .... нищо , всъщност не украсата е важна .. важна е емоцията която се опитвах да предизвикам . Малко повече топлина , малко повече усмивки , малко празнично настроение . Знам че на някой не му е празнично .. но все пак .. коледа е .. и мисля че всеки може да намери  в сърцето си частица от коледния дух .. да направи нещо добро , да зарадва някой  или просто да се усмихне .Аз поне се опитвам .. не е трудно .. като гледам  украсената елха  .. като чуя тихия звън на малките камбанки ... като повярвам поне за миг , че може да е по хубаво , по весело :) Може да изглеждам глупаво на някой ... но нищо .. няма да му се разсърдя ..ще се усмихна .... нали е коледа :)



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. adjna - много ти е красив офиса :)))
12.12.2006 18:06
ммм :)))
аз го видях :)))
бъди упорита ;) - в моя офис вече всички раздават въздушни целувки наляво и надясно :D и не само защото идва Коледа... успях да създам една лудичка атмосфера.. та понякога ме и плашат даже :pp
ще успееш :)
цитирай
2. gerbera - Нали и аз за същото говоря.
12.12.2006 19:04
Нашето добро дело може да бъде и една топла усмивка. Подадена ръка на старицата пресичаща улицата. Отстъпеното място на дядото в трамвая. Дребните неща. :)))
цитирай
3. sashetu - Коледааа :)
12.12.2006 20:01
идва с пълна сила! :Р
Дано и снега да дойде с нея.. :)
Усмихвай се да да да да :)))))))))))))))
цитирай
4. анонимен - Хубаво е че вече имаш коледно нас...
12.12.2006 21:31
Хубаво е че вече имаш коледно настроение!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mucunkata
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1585500
Постинги: 16
Коментари: 323
Гласове: 123
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031